پشیمونی





زندگی برخلاف آرزوهایم گذشت...
















پشیمونی

 

دنیارم اگه بدی دلم ازت صاف نمیشه

دلی که بشکنه وکدرشه شفاف نمیشه

 

نه دیگه دوست دارم محاله باورم بشه

اسم تو محاله همسایه ی دفترم بشه

 

حیف قصری که برات تو رویاهام ساخته بودم

من مقصرنبودم چون تورونشناخته بودم

 

اصل مطلب اینه که بروپی کارخودت

کاش بااون همه سختی نیومده بودم تولدت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط Maryam در شنبه 15 تير 1398برچسب:,

و ساعت 20:38

درباره ی ما

به وبلاگ من خوش آمدید

Maryam

»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 790
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1